@yourdesk

Zitten is nóg schadelijker dan je altijd dacht.

Uit Amerikaans onderzoek is gebleken dat mensen die meer dan 6 uur per dag zitten 18% meer kans hebben om te overlijden aan diabetes, hart- en vaatziekten & obesitas dan mensen die maximaal 3 uur per dag zitten.
De nieuwe Beweegrichtlijn die in 2017 is opgesteld, geeft aan dat alle volwassenen wekelijks 2,5 uur matig intensief zouden moeten bewegen.
Hoe doe je dit als je op kantoor werkt en je gemiddeld 6+ uur zit?

Hier gaat AuriMani@yourdesk je actief mee helpen!
Hoe gaan we dat doen?
Elke werkdag ontvang je vóór de lunch een mail met tips en doelstellingen voor die week of dag en met daarin een video met oefeningen en massagepunten die je die dag kan doen.
Met alleen de video ben je een kwartier per dag bezig.
Door 5 dagen deze oefeningen te doen, heb je al de helft van de 2,5 uur op je werk gedaan.

Daarnaast krijg je in de mails ook tips over (werk)houding, beweging, ontspanning, etc.
De bedoeling van deze mails is om je meer in beweging te brengen én om bekende werkgerelateerde fysieke (spier)klachten te helpen voorkomen en/of verminderen!

Overtuigd van wat AM@yd voor jou kan betekenen, schrijf je dan hier in voor dit programma.